Ilgalaikės programos
Eil. Nr. | Programos pradžia | Ilgalaikė programa | Tikslinė grupė | Prioritetas |
Dėl valstybinių ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo prioritetų patvirtinimo 1 prioritetas. Kompetencijų tobulinimas įgyvendinant šiuolaikinį ugdymo/ mokymo turinį. 2 prioritetas. Kompetencijų, reikalingų veiksmingai ugdyti skirtingų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, tobulinimas. 3 prioritetas. Vadovavimo ir lyderystės ugdymo/ mokymo procesui ir švietimo įstaigai kompetencijų tobulinimas | ||||
Įvykdytos programos | ||||
1 | 2020-08-26 | Refleksyvaus mokymosi principų įgyvendinimas mokykloje 60 val. | Gimnazijų ir pagrindinių mokyklų mokytojai | 3 |
2 | 2020-09-15 | Darbas su programų paketu Microsoft Office 365 | Gimnazijos mokytojai | 1 |
3 | 2020-10-01 | Refleksyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje 40 val. | Gimnazijų ir pagrindinių mokyklų mokytojai | 3 |
4 | 2020-11-18 | Į mokinių poreikių tenkinimą ir visybiškos asmeninės pažangos siekį orientuotas ugdymas | Progimnazijos mokytojams | 2 |
5 | 2021-03-31 | Socialinio emocinio ugdymo integravimas gimnazijoje: kaip patirti sėkmę ir įveikti iššūkius? | Gimnazijos mokytojai | 2 |
6 | 2021-04-06 | STEAM metodikos taikymo galimybės ir iššūkiai darželyje. | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 2 |
7 | 2021-04-06 | ST(R)EAM metodikos integravimas į ugdomąjį procesą ikimokyklinio ugdymo įstaigose | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 2 |
8 | 2020-09-05 | Vertybių ugdymo programos | Neformaliojo vaikų švietimo pedagogai | 3 |
Vykdomos programos | ||||
1 | 2020-06-19 | Paveldo integravimas į ugdymo turinį ir tarptautinius projektus ugdant Z kartą | Progimnazijos mokytojams | 2 |
2 | 2020-08-28 | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas Kėdainių l/d „Vyturėlis“ mokytojams | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 2 |
3 | 2020-10-06 | Naujų metodų ir inovacijų taikymo galimybės skatinant vaikų fizinį aktyvumą | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 2 |
4 | 2020-10-07 | Inovacijomis ir įvairiais mokymo metodais grįstas muzikinis ugdymas | Bendrojo ugdymo, neformaliojo ugdymo mokytojai | 1 |
5 | 2020-10-15 | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo stiprinimas Kėdainių r. ikimokyklinio ugdymo įstaigose. | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 2 |
6 | 2020-10-27 | Emocinio intelekto ir socialinių emocinių kompetencijų ugdymas | Švietimo pagalbos specialistai | 3 |
7 | 2020-10-28 | Santykio kūrimas – kaip viena svarbiausių ugdymo ir auklėjimo priemonių | Progimnazijos mokytojai | 3 |
8 | 2020-10-28 | Mokinių pažanga. Mokymosi galimybių didinimas. | Progimnazijos mokytojai | 2 |
9 | 2020-11-06 | Mažoji asmenybė ir jos raida | Pagrindinio ugdymo mokytojams | 2 |
10 | 2020-12-16 | Lyderystė, bendravimo patirtys ir informacinių technologijų integravimas pradiniame ugdyme | Pradinių klasių mokytojai | 3 |
11 | 2021-01-12 | Ugdymo turinio ir metodų atnaujinimas ikimokykliniame ugdyme | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 1 |
12 | 2021-02-10 | Mokyklos veiklos rezultatai – mokinių asmenybės branda, individualias galimybes atitinkantys ugdymo(si) pasiekimai ir nuolatinė ugdymo(si) pažanga | Progimnazijos mokytojai | 2 |
13 | 2021-02-17 | Socialinio ir emocinio ugdymo integravimas gimnazijoje | Gimnazijos mokytojai | 2 |
14 | 2021-02-22 | Vaiko socialinis emocinis ugdymas: iššūkiai ir galimybės | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 2 |
15 | 2021-04-07 | Į mokinių poreikių tenkinimą orientuotas ugdymas | Gimnazijos mokytojai | 2 |
16 | 2021-04-08 | Į mokinį orientuotas ugdymo procesas: strategijų ir metodų beieškant | Gimnazijos mokytojai | 1 |
17 | 2021-04-08 | Dailės mokymo iššūkiai ir galimybės dabarties mokykloje | Bendrojo ugdymo, neformaliojo ugdymo mokytojai | 1 |
18 | 2021-04-26 | Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo kokybės gerinimas matuojant kiekvieno mokinio pažangą | Pagalbos mokiniui specialistai | 2 |
19 | 2021-08-27 | Žmonės ir resursai. Emocinio intelekto kompetencijų ugdymas asmeniniam efektyvumui ir komandinei brandai | Progimnazijos mokytojai | 2 |
20 | 2021-09-10 | Vaikų dienos centrų darbuotojų ir savanorių kompetencijų stiprinimas | Neformaliojo vaikų švietimo pedagogams, vadovams | 3 |
21 | 2021-10-05 | Ugdymo proceso organizavimas formuojant vertybines nuostatas, skatinančias mokinių mokymosi motyvaciją ir pažangą | Gimnazijos mokytojai | 2 |
22 | 2021-10-18 | Microsoft Office 365 – programų paketo panaudojimas dalykų pamokose nuotoliniame, mišriame ir tradiciniame ugdymo proceso organizavime | Gimnazijos mokytojai | 1 |
23 | 2021-10-28 | Lietuvių kalbos ir literatūros dalyko ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas: teorija ir praktika | Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojai | 1 |
24 | 2021-10-29 | Daugiakultūrė Lietuva | Progimnazijos mokytojai | 2 |
25 | 2021-12-08 | Ugdymo turinio modernizavimas siekiant individualios vaiko pažangos | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai | 1 |