Ilgalaikės programos

Pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo ilgalaikės programos

2023 metai

Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas Kėdainių r. Josvainių gimnazijoje. 

Darbas su elgesio ir emocijų sunkumų turinčiais mokiniais 

Atnaujintas ugdymo turinys: pamokų struktūra, kompetencijos, pasiekimai, (įsi)vertinimas

„Jaunimas gali“ programos trenerių bendravimo įgūdžių tobulinimas 

Nauji mokytojo padėjėjo vaidmenys ikimokyklinio ugdymo įstaigoje 

Kėdainių rajono neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programos projektas „Motyvuotos komandos dalis – stipri asmenybė 3“ 

Kokybiško ugdymo aspektai ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme 

Emocinio intelekto ugdymas – sėkmės gyvenime garantas 

Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos projektas „Kaip degti, bet neperdegti – 2“ 

Vaiko kalba ir emocinė savijauta. Kalbinių gebėjimų ugdymas darželyje 

Mokytojų kompetencijų plėtojimas siekiant geresnės pamokos kokybės 

Ugdymo įstaigos bendruomenės telkimas, siekiant kiekvieno vaiko ugdymo(si) pažangos. 

Įtraukusis ugdymas: visiems mokiniams palankios mokymo(si) aplinkos kūrimas Kėdainių r. Vilainių mokykloje-darželyje „Obelėlė”. 

Motyvuojantys mokymo(si) būdai ugdant sėkmingą vaiką 

Mokyklos mikroklimato įtaka bendravimo kultūrai ir ugdymo(si) procesui 

Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas ir mokymo metodų galimybės muzikos pamokoje 

Kiekviena pamoka – kiekvieno mokinio sėkmei 

Mokytojų mokėjimo mokyti bei mokytis kompetencijų tobulinimas, taikant veiksmingiausias mokymosi strategijas mokinių aktyviam ir sąmoningam mokymuisi 

Mokytojo padėjėjas ugdyme: požiūris, funkcijos, pagalbos kryptys 

2022 metai

Patirtinė vaiko veikla − sėkmingiausias metodas ugdymo pažangai 

Žmonės ir resursai. IKT ir emocinio intelekto kompetencijų ugdymas asmeniniam efektyvumui ir komandinei brandai 

Įtraukiojo ugdymo veiksnių paieška. STEAM metodikos taikymo galimybės įgyvendinant įtraukties principą 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojo vaidmuo ugdant skirtingų ugdymosi poreikių turinčius vaikus. 

Veiksmingos švietimo pagalbos teikimas bendraujant ir bendradarbiaujant

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų tobulinimas siekiant ugdymo kokybės. 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojo vaidmuo ugdant skirtingų ugdymosi poreikių turinčius vaikus Kėdainių lopšelyje-darželyje „Aviliukas“. 

Kolega – kolegai: SUP turinčių mokinių ugdymas įtraukiojo ugdymo kontekste

Kėdainių lopšelio-darželio „Vaikystė“ mokytojų profesinio augimo programa

Mokyklos bendruomenės telkimas įgyvendinant įtraukties principą švietime, mokinio skirtybių suvokimas, atpažinimas ir panaudojimas siekiant jo pažangos 

Biologijos mokytojų profesinių ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas siekiant ugdymo kokybės. 

Chemijos dalyko ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas STEAM ugdymo kontekste 

Socialinių emocinių kompetencijų tobulinimas profesinei ir asmeninei sėkmei 

Inovatyvaus muzikinio ugdymo patirtys/praktikos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje 

Šiuolaikinės pamokos vadybos pagrindas – mokytojo kūrybiškumas. 

Sėkmingos ir pažangios asmenybės ugdymo link. 

Ugdomojo vadovavimo principų taikymas darbe su jaunimu 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojo vaidmuo, ugdant skirtingų ugdymosi poreikių turinčius vaikus 

2021 metai

Palankios ugdymosi aplinkos kūrimas: idėjos ir naujos galimybės 

Komunikacinės, asmeninės, socialinės ir psichologinės refleksijos įtaka pedagogo darbe 

Edukacinių aplinkų panaudojimas ugdymo procese 

Lietuvių kalbos ir literatūros dalyko ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas: teorija ir praktika 

Daugiakultūrė Lietuva 

Nuotolinės fizinio ugdymo pamokos: fizinis pajėgumas ir fizinis aktyvumas 

Microsoft Office 365 – programų paketo panaudojimas dalykų pamokose nuotoliniame, mišriame ir tradiciniame ugdymo proceso organizavime 

Ugdymo proceso organizavimas formuojant vertybines nuostatas, skatinančias mokinių mokymosi motyvaciją ir pažangą 

Vaikų dienos centrų darbuotojų ir savanorių kompetencijų stiprinimas 

Žmonės ir resursai. Emocinio intelekto kompetencijų ugdymas asmeniniam efektyvumui ir komandinei brandai 

Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo kokybės gerinimas matuojant kiekvieno mokinio pažangą 

Ugdymo turinio modernizavimas siekiant individualios vaiko pažangos 

Dailės mokymo iššūkiai ir galimybės dabarties mokykloje 

Į mokinį orientuotas ugdymo procesas: strategijų ir metodų beieškant 

Į mokinių poreikių tenkinimą orientuotas ugdymas 

STEAM metodikos taikymo galimybės ir iššūkiai darželyje. 

ST(R)EAM metodikos integravimas į ugdomąjį procesą ikimokyklinio ugdymo įstaigose 

Socialinio emocinio ugdymo integravimas gimnazijoje: kaip patirti sėkmę ir įveikti iššūkius? 

Inovacijomis ir įvairiais mokymo metodais grįstas muzikinis ugdymas 

Vaiko socialinis emocinis ugdymas: iššūkiai ir galimybės 

„Refleksyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje Kėdainiai” 

Socialinio ir emocinio ugdymo integravimas gimnazijoje 

Mokyklos veiklos rezultatai – mokinių asmenybės branda, individualias galimybes atitinkantys ugdymo(si) pasiekimai ir nuolatinė ugdymo(si) pažanga 

Ugdymo turinio ir metodų atnaujinimas ikimokykliniame ugdyme 

„Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje” 

2020 metai

„Refleksyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje” 

Lyderystė, bendravimo patirtys ir informacinių technologijų integravimas pradiniame ugdyme 

Į mokinių poreikių tenkinimą ir visybiškos asmeninės pažangos siekį orientuotas ugdymas 

Mažoji asmenybė ir jos raida 

Mokinių pažanga. Mokymosi galimybių didinimas. 

Santykio kūrimas – kaip viena svarbiausių ugdymo ir auklėjimo priemonių 

Emocinio intelekto ir socialinių emocinių kompetencijų ugdymas 

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo stiprinimas Kėdainių r. ikimokyklinio ugdymo įstaigose. 

Naujų metodų ir inovacijų taikymo galimybės skatinant vaikų fizinį aktyvumą 

Refleksyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje 

Darbas su programų paketu Microsoft Office 365 

Vertybių ugdymo programos 

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas Kėdainių l/d „Vyturėlis“ mokytojams 

Refleksyvaus mokymosi principų įgyvendinimas mokykloje 

Paveldo integravimas į ugdymo turinį ir tarptautinius projektus ugdant Z kartą 

Skip to content