Ilgalaikės programos
Pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo ilgalaikės programos |
2023 metai |
Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas Kėdainių r. Josvainių gimnazijoje. |
Darbas su elgesio ir emocijų sunkumų turinčiais mokiniais |
Atnaujintas ugdymo turinys: pamokų struktūra, kompetencijos, pasiekimai, (įsi)vertinimas |
„Jaunimas gali“ programos trenerių bendravimo įgūdžių tobulinimas |
Nauji mokytojo padėjėjo vaidmenys ikimokyklinio ugdymo įstaigoje |
Kėdainių rajono neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programos projektas „Motyvuotos komandos dalis – stipri asmenybė 3“ |
Kokybiško ugdymo aspektai ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme |
Emocinio intelekto ugdymas – sėkmės gyvenime garantas |
Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos projektas „Kaip degti, bet neperdegti – 2“ |
Vaiko kalba ir emocinė savijauta. Kalbinių gebėjimų ugdymas darželyje |
Mokytojų kompetencijų plėtojimas siekiant geresnės pamokos kokybės |
Ugdymo įstaigos bendruomenės telkimas, siekiant kiekvieno vaiko ugdymo(si) pažangos. |
Įtraukusis ugdymas: visiems mokiniams palankios mokymo(si) aplinkos kūrimas Kėdainių r. Vilainių mokykloje-darželyje „Obelėlė”. |
Motyvuojantys mokymo(si) būdai ugdant sėkmingą vaiką |
Mokyklos mikroklimato įtaka bendravimo kultūrai ir ugdymo(si) procesui |
Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas ir mokymo metodų galimybės muzikos pamokoje |
Kiekviena pamoka – kiekvieno mokinio sėkmei |
Mokytojų mokėjimo mokyti bei mokytis kompetencijų tobulinimas, taikant veiksmingiausias mokymosi strategijas mokinių aktyviam ir sąmoningam mokymuisi |
Mokytojo padėjėjas ugdyme: požiūris, funkcijos, pagalbos kryptys |
2022 metai |
Patirtinė vaiko veikla − sėkmingiausias metodas ugdymo pažangai |
Žmonės ir resursai. IKT ir emocinio intelekto kompetencijų ugdymas asmeniniam efektyvumui ir komandinei brandai |
Įtraukiojo ugdymo veiksnių paieška. STEAM metodikos taikymo galimybės įgyvendinant įtraukties principą |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojo vaidmuo ugdant skirtingų ugdymosi poreikių turinčius vaikus. |
Veiksmingos švietimo pagalbos teikimas bendraujant ir bendradarbiaujant |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų tobulinimas siekiant ugdymo kokybės. |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojo vaidmuo ugdant skirtingų ugdymosi poreikių turinčius vaikus Kėdainių lopšelyje-darželyje „Aviliukas“. |
Kolega – kolegai: SUP turinčių mokinių ugdymas įtraukiojo ugdymo kontekste |
Kėdainių lopšelio-darželio „Vaikystė“ mokytojų profesinio augimo programa |
Mokyklos bendruomenės telkimas įgyvendinant įtraukties principą švietime, mokinio skirtybių suvokimas, atpažinimas ir panaudojimas siekiant jo pažangos |
Biologijos mokytojų profesinių ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas siekiant ugdymo kokybės. |
Chemijos dalyko ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas STEAM ugdymo kontekste |
Socialinių emocinių kompetencijų tobulinimas profesinei ir asmeninei sėkmei |
Inovatyvaus muzikinio ugdymo patirtys/praktikos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje |
Šiuolaikinės pamokos vadybos pagrindas – mokytojo kūrybiškumas. |
Sėkmingos ir pažangios asmenybės ugdymo link. |
Ugdomojo vadovavimo principų taikymas darbe su jaunimu |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojo vaidmuo, ugdant skirtingų ugdymosi poreikių turinčius vaikus |
2021 metai |
Palankios ugdymosi aplinkos kūrimas: idėjos ir naujos galimybės |
Komunikacinės, asmeninės, socialinės ir psichologinės refleksijos įtaka pedagogo darbe |
Edukacinių aplinkų panaudojimas ugdymo procese |
Lietuvių kalbos ir literatūros dalyko ir bendrųjų kompetencijų tobulinimas: teorija ir praktika |
Daugiakultūrė Lietuva |
Nuotolinės fizinio ugdymo pamokos: fizinis pajėgumas ir fizinis aktyvumas |
Microsoft Office 365 – programų paketo panaudojimas dalykų pamokose nuotoliniame, mišriame ir tradiciniame ugdymo proceso organizavime |
Ugdymo proceso organizavimas formuojant vertybines nuostatas, skatinančias mokinių mokymosi motyvaciją ir pažangą |
Vaikų dienos centrų darbuotojų ir savanorių kompetencijų stiprinimas |
Žmonės ir resursai. Emocinio intelekto kompetencijų ugdymas asmeniniam efektyvumui ir komandinei brandai |
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo kokybės gerinimas matuojant kiekvieno mokinio pažangą |
Ugdymo turinio modernizavimas siekiant individualios vaiko pažangos |
Dailės mokymo iššūkiai ir galimybės dabarties mokykloje |
Į mokinį orientuotas ugdymo procesas: strategijų ir metodų beieškant |
Į mokinių poreikių tenkinimą orientuotas ugdymas |
STEAM metodikos taikymo galimybės ir iššūkiai darželyje. |
ST(R)EAM metodikos integravimas į ugdomąjį procesą ikimokyklinio ugdymo įstaigose |
Socialinio emocinio ugdymo integravimas gimnazijoje: kaip patirti sėkmę ir įveikti iššūkius? |
Inovacijomis ir įvairiais mokymo metodais grįstas muzikinis ugdymas |
Vaiko socialinis emocinis ugdymas: iššūkiai ir galimybės |
„Refleksyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje Kėdainiai” |
Socialinio ir emocinio ugdymo integravimas gimnazijoje |
Mokyklos veiklos rezultatai – mokinių asmenybės branda, individualias galimybes atitinkantys ugdymo(si) pasiekimai ir nuolatinė ugdymo(si) pažanga |
Ugdymo turinio ir metodų atnaujinimas ikimokykliniame ugdyme |
„Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje” |
2020 metai |
„Refleksyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje” |
Lyderystė, bendravimo patirtys ir informacinių technologijų integravimas pradiniame ugdyme |
Į mokinių poreikių tenkinimą ir visybiškos asmeninės pažangos siekį orientuotas ugdymas |
Mažoji asmenybė ir jos raida |
Mokinių pažanga. Mokymosi galimybių didinimas. |
Santykio kūrimas – kaip viena svarbiausių ugdymo ir auklėjimo priemonių |
Emocinio intelekto ir socialinių emocinių kompetencijų ugdymas |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo stiprinimas Kėdainių r. ikimokyklinio ugdymo įstaigose. |
Naujų metodų ir inovacijų taikymo galimybės skatinant vaikų fizinį aktyvumą |
Refleksyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas mokykloje |
Darbas su programų paketu Microsoft Office 365 |
Vertybių ugdymo programos |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės gerinimas Kėdainių l/d „Vyturėlis“ mokytojams |
Refleksyvaus mokymosi principų įgyvendinimas mokykloje |
Paveldo integravimas į ugdymo turinį ir tarptautinius projektus ugdant Z kartą |